Hledáme asistenta/asistentku do pražské kanceláře!
- Datum a čas konání: 05. 09. 2024
- Místo konání: Praha
Hledáte různorodou a samostatnou práci, která má smysl? Máte rád/a nové výzvy? Jste komunikativní typ a máte smysl pro detail?
Pak je tato nabídka vhodná právě pro vás!
Do našeho týmu rádi přijmeme kolegu/kolegyni na výše uvedenou pracovní pozici s místem výkonu práce v Praze.
NÁPLŇ PRÁCE A HLAVNÍ ZODPOVĚDNOST:
- Administrativní činnost
- agenda spojená se správou členské základny; administrativa spojená s realizací projektů;
- vedení hotovostní pokladny; správa datové schránky a internetového bankovnictví;
- zpracování cestovních dokladů; každodenní emailová a telefonická komunikace
- Podpora týmu
- zapojení do příprav a realizace akcí (porady, konference, vzdělávací akce);
- administrativní podpora týmu dle potřeby; pochůzky a nákupy; péče o provoz kanceláře
- Osobní asistence ředitelce
- příprava podkladů pro jednání a komunikaci; řešení úkolů dle aktuální potřeby
- Správa technického vybavení
- zajištění a péče o kancelářské vybavení a techniku (servis, atd.)
- Správa webových stránek a FB
- aktualizace webu a facebooku; správa domén a webhostingu; elektronická archivace
Hledáme člověka, který:
- má praktickou zkušenost z obdobné pracovní pozice;
- je technicky zdatný;
- je samostatný, zodpovědný, pečlivý, komunikativní a rád se učí novým věcem;
- umí výborně česky a angličtina mu není cizí;
- orientuje se v problematice mateřských, rodinných a komunitních center a neziskového sektoru; (výhodou, ne nutnou podmínkou)
Nabízíme:
- samostatnou a velmi různorodou práci
- příjemné prostředí ve společnosti přátelských lidí s lidským přístupem
- částečný pracovní úvazek (0,6)
- flexibilní pracovní dobu a home office
- nástup během září
Termín výběrového řízení v Praze: 5. 9. 2024
Motivační dopis a strukturovaný životopis zašlete nejpozději do 3. 9. 2024 na adresu:
irena.pribylova@sitprorodinu.cz.