Výběrové řízení - MANAŽER/KA KOMUNIKACE
- Datum a čas konání: 07. 10. 2024
- Místo konání: Praha
Hledáte kreativní a samostatnou práci, která má smysl? Máte rád/a nové výzvy? Jste komunikativní typ a orientujete se v neziskovém sektoru?
Pak je tato nabídka vhodná právě pro vás!
Do našeho týmu přijmeme kolegu/kolegyni na pracovní pozici manažer/ka komunikace s místem výkonu práce v Praze.
NÁPLŇ PRÁCE A HLAVNÍ ZODPOVĚDNOST:
- realizace PR aktivit Sítě pro rodinu v souladu s komunikační strategií a strategií organizace;
- vedení komunikačních kampaní, včetně vyhodnocení jejich dopadu, a rozvoj nových komunikačních kanálů;
- starost o interní komunikaci a pravidelné e-mailingové kampaně a rozesílky;
- řízení procesu tvorby nových webových stránek a správa sociálních sítí;
- příprava propagačních materiálů a prezentace organizace navenek;
- PR podpora fundraisingových aktivit Sítě a realizovaných akcí (např. Festival rodiny).
HLEDÁME ČLOVĚKA, KTERÝ:
- má skvělé komunikační a organizační dovednosti;
- má praxi v PR a marketingu a zkušenost s vedením kampaní;
- ví, jak funguje neziskový sektor a orientuje se v problematice mateřských, rodinných a komunitních center;
- je samostatný, proaktivní a zodpovědný.
Výhodou:
- zkušenosti s copywritingem a tvorbou tiskových zpráv;
- znalost práce s analytickými nástroji pro měření efektivity komunikačních kampaní;
- znalost nástrojů pro grafický design, správu webových stránek a hromadné rozesílky.
NABÍZÍME:
- možnost rozvíjet komunikaci největší zastřešující organizace pro mateřská, rodinná a komunitní centra v České republice;
- částečný pracovní úvazek (výše úvazku 0,5), flexibilní pracovní dobou a home office;
- příjemné prostředí ve společnosti přátelských lidí s lidským přístupem se zázemím v centru Prahy;
- možnost se dále vzdělávat a podporu v podobě mentoringu;
- nástup možný ihned nebo dle domluvy
Termín výběrového řízení v Praze: 7.10.2024
Motivační dopis, strukturovaný životopis a ukázku své práce zašlete nejpozději do 3.10. 2024 na adresu: irena.pribylova@sitprorodinu.cz.