Hledáme asistenta/asistentku do pražské kanceláře!

  • Datum a čas konání: 05. 09. 2024
  • Místo konání: Praha

Hledáte různorodou a samostatnou práci, která má smysl? Máte rád/a nové výzvy? Jste komunikativní typ a máte smysl pro detail?
Pak je tato nabídka vhodná právě pro vás!

Do našeho týmu rádi přijmeme kolegu/kolegyni na výše uvedenou pracovní pozici s místem výkonu práce v Praze.

NÁPLŇ PRÁCE A HLAVNÍ ZODPOVĚDNOST:

  •  Administrativní činnost
    • agenda spojená se správou členské základny; administrativa spojená s realizací projektů;
    • vedení hotovostní pokladny; správa datové schránky a internetového bankovnictví;
    • zpracování cestovních dokladů; každodenní emailová a telefonická komunikace
  •  Podpora týmu
    • zapojení do příprav a realizace akcí (porady, konference, vzdělávací akce);
    • administrativní podpora týmu dle potřeby; pochůzky a nákupy; péče o provoz kanceláře
  • Osobní asistence ředitelce
    • příprava podkladů pro jednání a komunikaci; řešení úkolů dle aktuální potřeby
  • Správa technického vybavení
    • zajištění a péče o kancelářské vybavení a techniku (servis, atd.)
  • Správa webových stránek a FB
    • aktualizace webu a facebooku; správa domén a webhostingu; elektronická archivace

Hledáme člověka, který:

  • má praktickou zkušenost z obdobné pracovní pozice;
  • je technicky zdatný;
  • je samostatný, zodpovědný, pečlivý, komunikativní a rád se učí novým věcem;
  • umí výborně česky a angličtina mu není cizí;
  • orientuje se v problematice mateřských, rodinných a komunitních center a neziskového sektoru; (výhodou, ne nutnou podmínkou)

Nabízíme:

  • samostatnou a velmi různorodou práci
  • příjemné prostředí ve společnosti přátelských lidí s lidským přístupem
  • částečný pracovní úvazek (0,6)
  • flexibilní pracovní dobu a home office
  • nástup během září

Termín výběrového řízení v Praze: 5. 9. 2024
Motivační dopis a strukturovaný životopis zašlete nejpozději do 3. 9. 2024 na adresu:
irena.pribylova@sitprorodinu.cz.